lady jane Geplaatst 1 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2015 zij nam dat voor lief, was toch al naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 bed en ik kunnen geen afscheid nemen, ik lig er nu al een week in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Inderdaad is bed ook vriend, maar niet goed voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 (bewerkt) Me hoort toch mij te zijn 4 april 2015 bewerkt door finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Zijn is vaak ook wezen bij me, groningse inslag denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ik ben daar nog nooit geweest hoe is het in Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ik ben daar nog nooit geweest hoe is het in Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 (Even los van het spel hoe komt het dat hij hem dubbel plaatste) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 plaatsen 2 keer weet ik niet, nu drent, geboren groninger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Groninger land gaat snel vervelen, tenzij je geen genoeg kan krijgen van velden boerenkool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Boerenkool weinig te vinden hier, wel heel veel suikerbieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 suiker bieten eet Odie vast niet, begin maar met brokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Brok in de keel door de spanning van het spel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 spel is dan ook wel van een erg hoog niveau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Niveau te hoog of te laag hier, waarom geen spelers meer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Hier meldt zich een speler present. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Presentje om jou hier te lezen JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Jammer is dat idd, zelfs in Drenthe doen ze er niet zoveel meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Jammer dat het bij jou zo is, hier nog wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Hier is voor mij niet Drenthe hoor, ik woon in het westen, lekker vlak bij het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Noten zijn goed om te eten als je geen vlees eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 eet Odie ondertussen al, of doet zij zich nog steeds tegoed aan de cake van Lady Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Lady jane is een leuke naam. Hoe heb je die bedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 dacht aan het lied van dat de Rolling Stones ooit speciaal voor mij zongen ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 genoten heb je zeker van dat lied Lady Jane? Ik vind het in ieder geval prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden