Yvonne Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Oren heb je in allerlei soorten en maten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 maté naast de koffiebus in de kast zorgt dat als ik mijn cafeine vergeet ik toch geen hoofdpijn hoef te lijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Lijden op zijn tijd heeft soms zijn nut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Nuttig zijn staat bij calvinisten hoog in het vaandel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Vaandeldragers hebben een zware last meestal op hun buik 26 maart 2015 bewerkt door Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik maar denken dat vaandeldragers sterke armen moeten hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Hebben ze die dingen dan niet op hun buik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Hier en daar naar beneden kijken, nee, je ziet er goed uit voor vijftiger mg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Welkom in Oebele, Oebele parom pom pom , snel kom naar Oebele, :musicnote:vraag niet waarom maar kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Kom ik op de woorddomino lees ik iets uit een heel grijs verleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 leden we vroeger wel eens aan verveling, dan werden we als gevolg daarvan zomaar creatief; nu bestaat er internet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Leeft is moeilijk beginwoord, toch weer gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Geluk is te vinden als je heel erg goed zoekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Zoek tenminste geluk eerst in kleine dingen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 dingen als paaseitjes die goed verstopt zijn en toch gevonden willen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Worden ouwe snoepers heel blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 vanzelf gingen er al een stuk of 11 paaseitjes naar binnen, die ik voor het werk vanavond kocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Och tjeemninee, ik dacht inderdaad aan jou als ouwe snoeper Jane en hoop dat je nu niet boos op me wordt ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Wordt het paasweekend wat betreft de temperatuur een hoogtepunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Zoekt en gij zult vinden...het geluk ligt in onszelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 zeemeerminnen boeien mij meer dan zeemeermannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 zo werd ik vroeger tomboy genoemd, dus het zal mijn mannelijke kan dan wel zijn die sprak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Sprakeloos word ik soms van alle ontboezemingen huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Ontboezemingen ken ik niet. wat is daarvan de betekenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 betekenis is zo'n beetje dat je ons of een ander deelgenoot maakt van je diepere ziele/harts roerselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden