ProudMary Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Zeg dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 wel, dat zei ik toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 'Och nog toe' was een uitdrukking die W.G. van der Hulst nogal eens bezigde in zijn kinderboeken. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Boekenweek is vandaag begonnen, dat is aan mij wel besteed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Welbesteed is mijn abonnementsgeld voor de bibliotheek, ik lees heel wat af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 tafeltennis kan altijd nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Ogen vertellen soms meer dan de mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 ondeugend heeft iets speels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Speelstad Oranje vonden mijn kinderen helemaal het einde zo'n 25 jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 en ik als ouder ook nog niet zo lang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Geleden is voltooid van lijden, of te wel het is over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Overigens ben ik vaak wel taalpuritein, maar sla ook weleens mis de plank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 'Is de plank te hoog gelegd?' lijkt toch weer heel iets anders te zijn dan 'is de lat te hoog gelegd?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 legden de kippen verse eitjes afgelopen weekend, dan mochten we ze steeds rapen, ooh ooh wat hebben we gesmuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Smul daar maar dubbel van Jane, het zijn kippetjes die een prima leven hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 ben ik me van bewust Von en het hele leven daar is goed, zo veel relaxter dan hier in de Randstad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 10 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2015 Stad en land zoek ik in het voorjaar af naar ganzeneieren, mmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Mmmmmmaar dan hoop ik wel dat ze de drie sterren van 'beter leven' hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Nee, geen sterren nodig, ze leven in het wild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 'Wilde ganzen' is een stichting die kleine projectjes steunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 13 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2015 Steunt is echt een raar woord als je het 10 x achter elkaar zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2015 Zegt vegetarier in spe, moeilijk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 13 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2015 Hoor die Suiker nou, niks moeilijk , wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Lekker eten zonder vlees is inderdaad heeeeeel goed mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 gelijk heb je, en mèt is soms ook een hele bewuste keuze, ik wissel dus maar af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden