Yvonne Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Partjes mandarijn vind ik altijd wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Kersen bevallen me beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 beterder is echt zo'n woord dat een kind gebruikt en wat mij zo kan vertederen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Verteren in een maagje, was het lekker kwam het vraagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Je kunt goed rijmen Finniks finniks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Finniks welkom hier! finniks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 kom hier en domino met ons mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Meedoen is voor mij erg belangrijk geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Wees tevreden met wat je hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Je hebt mensen die nooit tevreden kunnen zijn hoeveel ze ook hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 hebben is ook een raar werkwoord, als we er bezitten voor in de plaats zetten klinkt het al echter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Echter is er verschil tussen hebben en bezitten: hebben is nog niet bezitten, bezitten is wel hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 hebben en dan zien te houwen dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 al tijden weten we dat oma's wijze wijfies zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Zijne heer Suikertje leest net dat het dit weekend qua weer lente wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 wordt voor mij een topweekend op Schier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 Erg, maar waar, Schier dichtbij, maar zal altijd in mijn hoofd ver weg zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 zijn we zeker tegenstellingen wij Suiker, kun je zo hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Zo hebben we allemaal onze eigen eigenaardigheden én onze eigen aardigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 heden volgt weer een prachtige zonnige dag met hopelijk iets minder gure wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 En dat vind ik nou heel mooi gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 zeg dat wel JaNina, maar ik gooide roet in je eten, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Sorry zeggen hoeft niet hoor, het is maar een spelletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Spelletje is het hier, maar soms hersenkraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 kraker van noten zijn gaat mij beter af eerlijk gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden