lady jane Geplaatst 19 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 zijnaden van een zelfgebreide trui sluiten het mooist met onzichtbare steekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Steekjes die los zitten, zijn ook wel eens onzichtbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 aardig van je vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Vrienden zijn een kostbare toevoeging in mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 even overvalt me soms oud gedrag bij nieuw zeer, gelukkig komt er na even hƩƩl lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 lang verwacht, stil gezwegen, nooit gedacht, toch gekregen ... zoiets was het toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 och t zal, ik zal eens kijken op welk item ik dĆ t los kan laten die gedachtes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Gedachtes aan een vriendelijk zonnetje, kussens op de stoelen en een vers bakje koffie op de tuintafel maken mij bij voorbaat al weer blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Blij word ik van vooruitzichten voor mezelf binnenkort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 korte rokjesdag maakt ook vast heel veel mensen blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Blij werd ik van Martin Bril, rip, volgens mij grondlegger van rokjesdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 dagelijks gebruiken, zonodig meerdere malen; dat is de bijsluiter van ons forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Rummikub is een bekend spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Pelsdieren moeten hun eigen jas mogen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 houden van en blij zijn met Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 met het gebruik van de huid van pelsdieren voor eigen gerief van de mens ben ik absoluut niet blij.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Blij word ik trouwens ook niet als ik zie hoe dieren nog altijd op walgelijke wijze worden gehouden om maar met kiloknallers op de markt te kunnen stunten.Ā JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Ten einde raad heb ik daarom besloten geen vlees meer te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Eten wij ook al Ā lange tijd niet meer Janina, en dat bevalt me prima...Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 primark zal dan ook wel niet jullie winkel zijn ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Ik ban gewoonlijk de eetwaren uit die bestaan uit delen van beesten die een erbarmelijk leven en/of sterven hebben gehad, maar ben nog nooit in de primark geweest dus weet niet of men daar ook vlees kan krijgen.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 En verder wil ik eigenlijk ook niet meewerken aan het in stand houden van die fabrieken in landen waar kinderen tig uur per dag moeten werken, de moderne slavernij dus.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Dus denk ik dat de Primarkt inderdaad niet mijn ding is, maar ..... ik kan er niet over oordelen, ben er nooit geweest hoor.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 hoor ik niet van op, in het noorden zijn er ook geen volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Volgens mij is het amper te doen geen palmolie te nuttigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden