Yogajuf Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 In diepvries geen patat ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 ligt gaat even uit bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Mijn friet komt vaak van verse piepers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 piepers snijd ik, meestal ongeschild, in dikke frieten en dan in de Actifry met een lepeltje olie, jammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Iets lekkers zoals die patatten van Jane worden nóg lekkerder met zelfgemaakte mayonaise lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Zelfgemaakte mayonaise lijkt me inderdaad een goed plan en het is een maand houdbaar buiten de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Koelkast is lekker gevuld, diepvries ook ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Ook hier gevulde maag met speculaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Speculaas, maar dan de gevulde variant, is iets dat ik moeilijk kan weerstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 (bewerkt) weer staan de supers vol met rijen mensen, met volle karren en lege portemonnees, waar moet dat heen? 23 december 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 waar moet dat heen, hoe zal dat gaan, waar komt die rotzooi toch vandaan ... :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 daan wat heb je gedaan daan :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 aan de oever van de Rotte, tussen Delft en Overschie... :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 schieten indianen met bananen :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Bananenbootlied is ook een klassieker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 (bewerkt) klassie kerstvrij tot 5 januari, ook in afrika 23 december 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 In Afrika hebben ze weer heel andere problemen dan wij hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Iets meer tevreden met het leven hier zou voor sommigen geen slecht idee zijn vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) Ik kan me verschrikkelijk ergeren aan mensen die altijd maar zitten te * op verhogingen van de lasten, en dat zijn dan vaak niet de mensen die heel erg moeten uitrekenen. 24 december 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 rekenen uit mijn hoofd doe ik altijd tijdens het boodschappen doen, blijft een sport Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ortolanen zie je niet zoveel, dus even een plaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 atje en liatje wat een schatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Jesses, nou zit er vogelpoep op mijn toetsenbord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 'Ordentelijke taal gebruiken' zei de mod en doneerde mij een waarschuwing met een waarde van 1 punt vanwege mijn bedrage aan woorddomino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Ach, toevallig had ik het verkeerde woord gebruikt, kan er wel om lachen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden