lady jane Geplaatst 19 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 strijken, wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Gedachten op oneindig kan ik ook heel goed zonder strijkbout. "Strijkbout"... Wat een raar woord eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 (bewerkt) Eigenlijk zit ik hier alleen maar tijd te rekken. 19 november 2014 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 14:38 (Markus): Waakt en bidt opdat gij niet in verzoeking komt; de geest is wel gewillig maar het vlees is zwak. Mhm... Hoe toepasselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Lijk ProudMary wel met mijn monologen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 ogenschijnlijk wel, maar ik denk dat mary niet meer zo lenig is als jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 (bewerkt) Jij bent even niet aardig Jane ;-) 19 november 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Jane zou het goed kunnen maken door zich op de sinterklaasdraad in te schrijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 En...dat die ene dame op de avatar van Yogajuf juf zelf is en ik ben dus die andere. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Anderen melden zich bij bosjes aan op de sintdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Raad eens waarom ik niet meedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 (bewerkt) Doe ik niet omdat ik een sinterklaastrauma heb. 19 november 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Heb ik opgedaan in de periode dat ik echt alles alleen moest doen voor het sintfeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 De sintdraad ja, Proud Mary, mijn yogamaatje, daar sta jij ook nog niet op hĆØ?! Je mag kiezen: op de sintdraad of een foto plaatsen van jezelf met je benen in je nek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Feest was het niet meer voor mij, ik was gevloerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Je nekt me - dat ging te snel :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Dat wordt die foto Yo: no problem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Emmeren kan ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Wel doorgaan tot middernacht met deze domino ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Ook weten wanneer het genoeg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Is nu dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 (bewerkt) Dus maar aangepast. PM is niet alleen leniger, maar ook veel sneller dan ik. Maar ze heeft me overtuigd. 19 november 2014 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Dat is mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 In ieder geval iemand die me begrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 rijpt soms een idee heel langzaam, des te sneller kan het plan dan worden uitgevoerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden