plof Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 MijnGerrit heeft gasten, dat zie je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 (bewerkt) ritje met de trein en vouwfiets achter de rug, straks op de stadsfiets naar t werk 9 november 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Werk en druk zijn, waar is de tijd gebleven dat de computers ons werk zouden verlichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 verlicht en klaar voor de volgende fase, lijkt me wel ff lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Er is niet overal sintermaarten in het land morgen; in het zuiden is het iets met carnaval en in het noorden met kinderen en snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Lopen, veel lopen, is goed voor de mens.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 mensmens wat een wereld leven we toch in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Gaat toch minder goed met jullie dan ik dacht, sombere dame en heer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Er kan wat somberheid bij mensen optreden als ze te oud zijn om morgen mee te mogen lopen met sintermaarten, nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 beren op de weg zijn er om weggestuurd te worden, het bos in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Sinterklaas bevaart de woeste baren om zowel jong als oud te komen plezieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 akelei schuift wel even op dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Dan kan Aakie gelijk even een broodje smeren met die beren, krijgt ze weer wat vlees op de botten.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Tentkamperen, wat was het heerlijk, vroeger toen ik nog jong was :-))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Wassen, strijken, je kan er maar druk mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 In ieder geval houdt het je van de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Straatvuil in een wond kan een levensbedreigende vorm aannemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 En wat ben ik weer op dreef vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Morgenstond heeft goud in de mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 (bewerkt) Ondertussen ben ik aardig op weg een ervaren frummer te worden. 11 november 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 En dat wordt tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 (bewerkt) Tijd nu aan wat anders besteden dan het woorddomino voordat ik jullie ga vervelen. 11 november 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Vervelend ben ik misschien al wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Ellenlang kan ik doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden