ProudMary Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Praten op de dagdraad Ploffie, dat gaat jou wel heel goed af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 af en toe is er een ploffie op de dagdraad, naast een Ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Fietsen is ook leuk, maar jouw laatste zin doet me hartelijk lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 lachen als een boerin met kiespijn hier; ik mag door de regen fietsen om vervolgens in de sportschool droog verder te fietsen en daarna weer nat, jawel door de regen terug trappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 trappen lopen mag ik hier ook, geen liftgebruik door me meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Eerlijk Jane, ik heb meelij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 meelij hoeft niet, beide keren heb ik het droog gehouden, engeltje daarboven houdt wel van adbers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 (bewerkt) Er staat voor het eerst een bericht van mij op deze tijd op een draadje van adb (Aanpassing: had op de verkeerde bladzijde gereageerd) 14 oktober 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Draadje van adb staat altijd open voor jou hoor Nancy, of het nou de dagdraad is of het dominodraadje.Ā nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Draadje hier, draadje daar.... als ze maar niet in de knoop raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 prak en stamp eten, daar wordt het weer weer voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Weer voor stamp, weer voor kaarsjes, weer afscheid van de zomerzon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 zomer zonder afscheid is als een winter zonder welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 welkom mooi gekleurde blaadjes en welkom knisperend heldere winterdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Dagen krimpen, dagen lengen, zo gaan we stille voort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Voortaan focussen op de goede dingen, dan ziet de wereld er een stuk zonniger uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Geruite plooirokjes moest ik vroeger van mijn moeder dragen, met kriebelkousen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 voortaan lengen de nachten een half jaartje, ook niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ook niet verkeerd, dat ik met het kouder worden eindelijk mijn lievelingsjas kan dragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Dragen van kriebelkousen was toch het laatste woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Woord dat Jane gebruikte was nog van de vorige pagina Hut, ze was weer eens vergeten de bladzijde om te slaan, heeft ze wel vaker last van huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Van kriebelkousen heb ik geen verstand van, wel van kriebeltruien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Kriebeltruien komen dicht in de buurt van kindermishandeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 handelingen vergeet ik nogal eens te verrichten tegenwoordig, sorry Von, de 6 zit erin en dat zullen jullie weten ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) Ook zoiets wat ik niet begrijp, die 6? (Oh er gaat mij een lichtje op. Dit hoort niet bij de domino.) 16 oktober 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden