lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 eens leer je het wel hoor, typen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 'Nooit' is een woord dat het best maar heel weinig zou moeten gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 gebruik en her-gebruik daar kan ik zo blij van worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Dit jaar wordt mijn jaar,2014, ik zou niet weten waarom niet, ik ga er voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 staande hond van Duitse afkomst had mijn vriendin en als hij in de weg liep riep ze: wegPiraat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 zittend gaf hij pootjes en at alles wat hij maar te pakken kon krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 roman polanski heeft ook heel wat films op zn naam staan, maar geen 8000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 (bewerkt) loser voelde ik me op 4 augustus 2009 toen ik hier arriveerde; wanneer ik vertrek hoop ik een topper te zijn als stopper 15 maart 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 althans voor nu bedoel ik met het woord stopper dat ik dan nog steeds gestopt ben en blijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Blijf jij maar rustig gestopt hoor Jane en blijf ook nog maar een hele poos hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 gangmaker dat ben ik tegenwoordig steeds minder, maar om te eten zijn ze niet gek, oeps oh nee, ook steeds minder dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Dus kom ik uiteindelijk tot de conclusie dat ik het niet snap, zijn gangmakers te eten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Kleding van mij lijkt inderdaad na iedere wasbeurt weer gekrompen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 zijn dit gangmakersof zijn dit dikmakers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Dikmakers lijken het mij overduidelijk Jane, 'gelukkig' val ik meer op hartig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 hartige dingen zijn ook meer mijn smaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 neutraliseren van de neut realiseerde ik meestal met koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Neutraliseren is in deze gevallen behoorlijk optimistisch lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 ga attributen voor de naderende zomer maar eens sorteren deze week en hopelijk ook wat weg doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 allende deed dat in haar boeken wel en ik in het echie ook, maar helaas ik zie ze steeds minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 keer mijn mobiel om en ik zie alles op z'n kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 koppig werd ik als kind al genoemd en vandaag heeft me dat zelfde koppig zijn iets moois opgeleverd, Yajala zou zeggen Proud2BeMe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 Voetbal doet mij over het algemeen niet veel, behalve als 'we' een cup dreigen te gaan winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 gedachten komen en gaan, duizenden per minuut, gelukkig worden we niet overhoord daarover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 aard van koppig zijn werd mij vroeger ook altijd verweten, stond zelfs op mijn lagere schoolrapport, maar was uiteindelijk wel mijn kracht om dingen te boven te komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden