Soothe Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 hond bijt man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Toestand is ook een constellatie en dit omdat ik "wezen" zo mooi gevonden vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Vond en vind ik heel mooi gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 voelen doe ik me niet goed, psychisch, maar weet ook niet zo goed wat ik hier erover zeggen moet, behalve dat het rijmt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Rijmt niet echt met de Nance van "anders" dus what 's up girl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Girl Nance.. jouw berichtje maakt ons wel ongerust, laat even weten hoe het met je gaat he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 He....heb ik weer een fout gemaakt met de domino, de bladzijde niet omgeslagen, kijk, bij een boek valt dat meteen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 op je donder ga ik je niet geven Nanc want dat kan iedereen wel gebeuren behalve mij natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 natuurlijk ging deze zomaar dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 dubbeltje op z'n kant, Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Shahire maakt gewoon een nieuwe zin van de dubbele posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 postings op de dagdraad zijn rustig tegenwoordig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Tegenwoordig is het hier zelfs na een serieuze bui, nog steeds heel erg heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 heet is het niet meer zo erg, de temperatuur vind ik nu wel aangenaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Aangenaam en vochtig want het regent hier en dat is fijn want na regen komt zonneschijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Zonneschijn komt van de zon en die heeft nooit een schaduw gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 gezien heb ik het vandaag allemaal wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 weer is hier omgeslagen eindelijk; het regent gestaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 gestaag is een ander woord voor..aanhoudend, continu, doorlopend, gestadig, onophoudelijk, voortdurend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 voortdurend denken aan dat mooie weer maakt me ontevreden; ik ga mn frustraties er even uit knallen op een volley tournooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 volley tournooi ga je dan vast winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 winnen of verliezen maak niet uit..het gaat om het spel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 spel was heerlijk en we hebben 1 gewonnen en 2 verloren en ik mocht met een herenteam de finale extra meespelen en 1e geworden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 geworden doe ik jane4 een felicitatie (wat een zin :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 felicitatie welkom hoor Jen, ook in een kromme zin, ik had het je ook wel moeilijk gemaakt zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden