Yvonne Geplaatst 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2013 Zes is het cijfer van de beschermer van de zwakkeren, het cijfer zes staat voor harmonie en liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2013 liefde is een groot goed; zowel om te ontvangen als heel veel te mogen geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2013 geven van liefde, is net zo moeilijk voor mij, dan liefde ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2013 ont vangen is niet wat Had graag doet die laat ontie eerder los lopen peins ikke zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2013 Zo vraag ik me af waar Had is de laatste tijd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2013 tijd voor fekansje voor onze kapitein? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Kapitein heeft inderdaad al weer even niets van zich laten horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 horende doof was een uitdrukking van mijn moeder vroeger; had ze het vast niet over mij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Mij zal ze wel bedoeld hebben, als ze me had gekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 gek en dom vond men mijn mijn zoon; hij blijkt hooggevoelig en hoogbegaafd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Hoogbegaafd lijkt me ook niet altijd een zegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 zegeningen tel ik tegenwoordig vaker dan vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 vroeger las ik altijd Kuifjesboeken en die vond ik zo vreselijk mooi:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 mooiste boek van afgelopen weken is van Rosamund Lupton en heet Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Later is al lang begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Later is alles anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 anders schrijft hier al een poosje niet meer; misschien weer eens later? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 later ben ik altijd, want het is nu al weer 1uur 7 als ik dit schrijf:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik schrijf meestal wat vroeger, het is nu tien over zes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 zestienhoven is een kleiner en fijner vliegveld om mijn vakantie mee te starten dan schiphol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Schiphol of zestienhoven, mij zullen ze er niet meer zien want ik vind vliegen doodeng:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 doodeng vind sommige frummers het om naar de meeting te komen; en toch wint de moed het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Het gaat goed komen morgen, hoe eng het ook lijkt/is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Is best wel eng, zo'n meeting, vind ik:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden