Metijs Geplaatst 5 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2013 forum loopt niet weg, Kunsie, maar is ook tijdens je verdiende vakantie gewoon bereikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2013 Bereikbaarheid kan soms ook een nadeel zijn, maar toch hele fijn e vakantie Kuns! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2013 Kunst en vliegwerk is het soms om weer een redelijke zin hiet te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Maken we er toch wat minder mooie zinnen van als het een keer tegen zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 zitplaats richting strand was te veel gevraagd bij NS, gelukkig had ik op weg naar huis meer geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2013 Geluk is iets waar je van moet genieten op het moment dat het er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2013 isis is nog steeds mijn lievelingsnaam voor een meisje/vrouw; er Is wat er Is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Er is vandaag zowel kans op zon als op bewolking, we wachten dus maar rustig af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Afgaan op weersvoorspellingen geeft geen zekerheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 zekerheid is er weinig in het leven, dus leren we flexibiliteit hoog in het vaandel houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Houden we het maar gewoon bij vandaag en de kleine dingen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 toch maar wel dan, straks lekker naar de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Sauna is dus absoluut niet aan mij besteed, maar ik wens jou er veel plezier en ontspanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 ontspanning nu wel nodig, ben zo gaar als boter (rare uitdrukking; alsof boter gaar is; boter wordt geklaard, toch?soms?India?) ok ik ben melig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Melig ben ik altijd na een nachtdienst of zeven, Jane. Of hoef jij nooit zo'n lange rit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Rit op een paard door het bos is 1 van mijn lievelings bezigheden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 bezigheden buitenshuis vandaag, en nee Iceman, 1 nachtdienst kan ik nog net aan op mijn leeftijd:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Leeftijd gaat op zeker moment toch wel een woordje meespreken merk ik zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 zelfstandigheid in een baantje vind ik heel fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 fijn weertje vandaag, jammer dat mijn man alleen maar klussen wil..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 will heeft in elk geval mooi weer op zijn bootje in de haven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 haven't got a clue if English is allowed. Dus dan toch maar in mijn moers taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Taalkundig gezien zou je het dus echt niet weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 we tenissen wel eens als volleyers met elkaar; dikke pret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Pret noemt de jeugd tegenwoordig vet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden