Yvonne Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Heerlijk zou ik het vinden om gewoon eens een maand helemaal niets te moeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 moe ten volle uit, zo klink je Von; ik gun je een maand vakantie boordevol rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Rust is je van harte gegund, Yvonne. Maar "moet" ook niet tƩ veel van je zelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Zelf heb ik het gevoel dat alle 'moeten' van buitenaf komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Komt voor het grootste gedeelte ook wel, maar ik realiseer me ook dat ik bepaalde leuke dingen ook als 'moeten' ben gaan zien en dat is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Goed, genoeg gezeurd weer, ik heb het draadje weer lekker een stukje verder gevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Gevuld is je agenda geloof ik, met allemaal "moetjes". Ik hoop voor je op een lekker lege bladzijde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 bladzijde 327 schiet ook weer lekker op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Op naar de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 volgende ben ik, maar wie komt er na mij om het spel door te spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 spelenderwijs halen we blz 328 ook wel weer snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Snel hoeft niet, en moeten evenmin, het is maar net wat je tegen jezelf zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Zegt "kalm aan, dan breekt het lijntje niet", jullie iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 iets wel, maar wat ook weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 weer of geen weer, we gaan er voor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Voorlopig ziet het er naar uit dat het dit weekend echt super zomerweer zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 zijn zelfs de komende 14 dagen zonnig en zomers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 zomerkleding en sexy galajurkjes zonet op de rode loper en daarna het weer zwaar afgekoeld toen we binnen de diploma-uitreiking mee beleefden, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Geweldig!! zomerkleding en sexy galajurkjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 galajurkes heb ik nooit gedragen, maar was wel trots om mijn dochter eens van die sexy kant te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 Zie nu eindelijk wat orde in mijn berg bagage die morgen mee moet op fietsvakantie, het was een week lang chaos hier:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2013 hier wil je alvast een hele mooie vakantie toewensen meis, met een veilige thuiskomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2013 Thuiskomst word hoop ik zonder kleerscheuren en veilig, dank je Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2013 Jane:heart: ook van Kunsie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2013 van harte bedankt Miranda:) en mijn tabletje gaat mee, zodat ik mee kan blijven doen op het forum!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden