Yvonne Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Doelen stellen is goed, maar je moet er natuurlijk wel iets mee doen, zoiets als : geen woorden maar daden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 daden verrichten, en dan liefst nog goede ook, is altijd beter dan een passief leven leiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 leiden is mooi, zolang het met een korte ei geschreven blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Blijft er nog een paar uur over om je verjaardag te vieren, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 gefeliciteerd ? wie is er jarig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Jarig is de schrijfster voor mij, onze allerbeste Kunsie, ook te zien op de homepage onder 'verjaardagen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Verjaardagen vergat ik altijd per definitie. En dat gaan we nu dus ook maar es aanpakken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 aanpakken dan maar Iceman want ook jouw verjaardag wordt hier vermeld en dat is heel erg leuk kan ik je vertellen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 vertellend hierover wil ik Kate nog bedanken voor de felicitaties, thanx:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 thanx voor de virtuele taart Kuns, zelf gebakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Gebakken lucht ruikt naar gerookte paling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 paling vind ik heel lekker, maar taarten bakken ben ik niet echt goed in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 In de gloria voor Kunsie want beter laat dan nooit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Nooit meer vergeten hoor vlaamse;) maar wel bedankt nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 nogmaals klinkt wat ouderwetser dan het woord opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Opnieuw hebben de vogels mij op een heeeeeeeeeeel vroeg uur wakker gezongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Gezongen nog wel! Mij kwetteren ze altijd oorverdovend wakker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Wakker worden door vogelgelluid vind ik zelf heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 heerlijk kan ik dat (cfr ice-man) gekwetter zo vroeg s ochtends niet echt nomen als het vakantie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Is het nog veel prettiger, kan ik lekker blijven liggen luisteren in plaats van gelijk mijn bed uit te moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 "MOETEN" is een woord dat alle mama's vast heel goed kennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 kennen doet deze mama haar plicht: eerst gordijnen van zoon naaien en dan als beloning naar het strand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Strand is fijn om over te banjeren, langs de zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 Zeer lastig om aan mijn nieuwe tablet te wennen maar oefening baart kunst en deze zin is uiteindelijk hier terecht gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 gek o mennnnnnnnnnn stapel ben ik op die zee, hij is 15 graden en heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden