lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 makkelijk geeft ook minder voeldoening dan moeilijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 moeilijk is het leven niet, iedereen haalt het einde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 eindeloos is het leven niet, maar ik wil nog wel een jaar of 40 meedoen op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 forum moet dan wel lekker ouderwets blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 blijven zoals het nu is, dan is het goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 goed is mijn lunch vandaag: vers stokbrood met gerookte makreel, jammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 jammie, maar het is al weer bijna tijd voor het diner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 diner brengt hier kipfilet, gebakken krieltjes en rabarber, maar heb net nog een broodje shoarma op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 op een volle maag is het goed koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 koken nĆ” een broodje shoarma is volgens mij iets teveel van het goeie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 goeie ossobuco is niet te versmaden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 verse maden laat ik toch liever aan de vissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 vissen in troebel water is het hier soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 soms is het hier eerder: bridge over trouble water, van Simon en Garfunkul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Garfunkel en Simon horen bij de gouwe ouwen; ik do nog wekelijks een cooling down na het spinnen op Graceland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Graceland is een prachtige CD van Paul Simon:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Simon:); heet zo ook niet dat hondje van gert uit den belgiek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 belgiekse hondje heet Samsom; foutje, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Bedankt, Simon is een vervelende Volendamse zanger of een grappige Nederlandse film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 film heeft mijn voorkeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Mijn voorkeur gaat uit naar een liedje dat citaten bevat die ik zelf geschreven heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 Heb je haar ook weer, met haar kapsones. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 kapsones heb ik wel hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 hihi.. hikkkk; deed ik vroeger nogal eens:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 eens of oneens, en soms: geen mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden