nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 fijn zijn de geneugtes des levens maar dan zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Smoothies, hmm ik hou meer van ijskoude (echte) cola met heel veel prik of tonic/bitter lemon en ook wel pittige koude groene of granen thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Geregeld denk ik 'mag het ff wat minder haleluja' als ik het gevoel heb dat mensen TE enthousiast zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 zijn ze ook niet voor hun lol, tegenwoordig hoort dat zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 zo gaat een ieder op zijn/haar eigen manier met het wel of niet nuttigen van alcohol om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 om op VM op de vorige pagina terug te komen: granenthee is dat net als eikeltjeskoffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 eikeltjeskoffie is voor eekhoorns Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Eekhoorns wonen in bossen en bossen zijn de plaatsen waar ik het liefst mijn vakanties in de buurt vier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 vier jaar geleden sliep ik nu waarschijnlijk nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Nog steeds kan ik mij er over verbazen dat ik van een enorm avond/nachtmens ben veranderd in een ochtendmens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 ochtendmens ben ik nog niet, ik zit nog in het metamorfosefase. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Metamorfosefases heeft de Ardennen er twee van, de eerste is terug te vinden in de onder-devoonsedimenten in de hoge ardennenleisteengordel en de tweede is terug te vinden in de sedimenten van de Dinantplooibreukgordel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Dinantplooibreukgordel maar even opgezocht op google want het zei me helemaal niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 niets beter dan een veiligheidsgordel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Veiligheidsgordel kan je wel gebruiken misschien als je daar bij Dinant onder die rots gaat rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 rijden doe je op een paard, maar dat is toch een beetje gek, want een paard heeft geen wielen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 wielen wel onder mijn fietsie en die noem ik altijd 'mijn paard' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Mijn paard is jammer genoeg een hele tijd geleden overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 overleden, o jee, dat is inderdaad erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 voor altijd in ons hart, eigenlijk wel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 trouwen met dit weer is echt boffen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Trouwen, hmmm ik denk niet dat ik daar nog es aan begin maar felicies voor je nichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 nichtje is nog onschuldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 Onschuldig zou ik soms ook wel eens terug willen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2012 VM:heart: is weer attenter dan ik, sorry Coco, van mij ook de welgemeende felicitaties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden