shoegal Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 aaah had het nog niet door! dank je coco x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Dank zij... cochi is snie weg, gelukkig want ik was al bijna aan het wenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Hebben we weeral reden tot feesten, blauw en blij!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Nog steeds komt er na de nacht een nieuwe dag, en nog steeds vinden wij dat maar heel gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 gewoon gehoord net dankzij Madelief en Stef Bos: woorden zeggen veel te vaak, wat ik niet bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 interpreteerbaar zijn zelfs feiten, want we zijn allen mensen en dus subjectief meestal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Meestal wonen kabouters niet in paddenstoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Padddenstoelen in een knoflooksausje, ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 lekker zijn ook de asperges die ik in het weekend vergat, maar die er vandaag aan gaan:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 recepten liggen bij mij in een la, ik scheur ze overal uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Uit scheuren doe ik ook maar dan met de bedoeling ze mooi in mapjes te steken wat er natuurlijk nooit van komt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 komt misschien ooit nog eens een dag dat je er wel de tijd voor vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 vind er de tijd niet voor, ik dan he, en laat het ook maar zo, dat rommelige past wel bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 mij staat rommelig ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 wel weet ik altijd precies waar alles ligt, mits men het niet gaat opruimen voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 mij gaven die recepten, o.a., uren scheurplezier toen ik onverwacht ging verhuizen; zelftherapie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 zelftherapie doe ik ook aan; het schilderen van mandala's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 mandala's prachtig, ik ben er iets(:$), ok veel te ongeduldig voor, maar heb er wel wat gemaakt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ook zelfhypnose doe ik aan, heerlijk, met een cd met het geruis van de zee op de achtergrond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Op de achtergrond de zee is niet slecht hoewel ik ze liever op de voorgrond heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 heb de zee het allerliefste op mijn blote bast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 bast van een boom kan soms zo kleverig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Zijn dat niet de druppeltjes van terpentijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 terpentijn, is dat hetzelfde als hars, ennieweeh, het stinkt ook nog eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 eens greep ik in de hars, schoon kreeg ik mijn hand niet, doch de geur vond ik fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden