kunsie Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 toegegeven, ik bulk ook niet van het geld, maar je moet de juiste winkeltjes weten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2013 Weten julllie dat het stoppen met drinken veel geld oplevert??? Mij levert het zeker 30 euro per week op dat is 120 eurie in de maand ... Oeps dit is even confronterend moet ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Zeggen dat het alweer negentien over zes is en de koffie nog niet gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 gezet was er al koffie maar die heb ik helemaal alleen opgedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 opgedronken is niet alles hoor; ik heb nog een straf bakkie staan hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 hier der mee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 mee verder gaan met de woorddomino doe ik dan maar alleen want er doet toch niemand mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Mee doen met veel drinken is verleden tijd is mijn doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 doel goed in het oog houden, ook en juist tijdens zware en verleidelijke beproevingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Beproevingen volgens mij zit het hele leven hier vol mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 meerkoeten zijn zo zwart als de dominee, met net dat stijve witte boordje, betweters, zeg ik doe mij maar de kleurrijke grote zaagbek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 zaag bekant mn vingertop eraf op een taai stokbrood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Stokbrood besmeren met brie , rood uitje , tomaatje en olie even in de oven beetje peper er op en smullen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 maar dan wel zonder glaasje rode wijn en inplaats daarvan een gezond sapje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 sapjesdieet past wonderwel in de ontgiftingsafse van adb worden en blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 aanhangsel zijn van enige schoonfamilie whatever is passƩ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 pas seveerde ik mijn linkerduim, ik heb 'm toch maar teruggezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 terug gezeten op mijn troon wacht ik vermoeid op de aflossing op 30 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 april de 30ste, mag uwe Koninklijke Hoogheid vermoeid maar tevreden de kroon aan uwe prinselijke zoon overdragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Dragen zonder klagen en bidden om kracht zei mijn oma altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Altijd hebben oma's gelijk, is het niet in het heden dan is het wel achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Achteraf zeg je vaak "had ik maar , had ik maar". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Maar dat bedoel ik, oma's hebben ALTIJD GELIJJK!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Gelijk heb je zeker Rosa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 samen oud worden.......met een beetje geluk komt dat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden