Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 stedentrip ga ik dan naar Jaap maken omdat hij ook belangrijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Is die trip naar Jaap niet vanwege de appeltaart dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dan kom ik ook;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ook ik trek alvast m'n schoenen aan, ennuhhh...waar is de tomtom?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Tomtom heb ik ook, kom ik ook bij Jaap, gewenst is hij zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Zeker is dat de les vandaag gaat uitblinken in saaiheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 saaiheid ontloop ik door niet naar college te gaan en vanuit huis te studeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Studeren draagt bij tot zelfontplooiing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 zelfontplooiing is voor mij heel belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 belangrijk om van deze dag te genieten want deze komt nooit meer zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 terug gaan, oftewel erkennen dat je een foute weg bent ingeslagen doe ik liever niet, ik neem wel een binnendoorweggetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 binnendoorweggetjes zijn vaak de leukste weggetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 weggetjes wijzen je soms wel de uiteindelijke weg waar je wilt komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 komen en blijven wil ik op een voornamelijk droge weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 droge weg is voor de meeste hier waarschijnlijk wel de beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 de beste krenten mogen op de taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 taart ga ik vanavond zelf maken voor dochters verjaardag morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 morgen dus hiephiephoera voor een 19-jarige dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 dochter heb ik niet helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 helaas ik ook niet, maar sinds kort wel een heuse schoon-dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shoegal Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Met mijn leeftijd zou ik jullie dochter kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 kunnen zijn, shoegal, inderdaad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Inderdaad weer een "jonkie" erbij, en een Belse nog wel, cool, welkom!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Welkom Shoegal, namens ons allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Bezige bij is een uitgeverij die in de oorlog opgericht is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden