Travel Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Verheugd ben ik over het enthousiasme van de deelnemers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Deelnemers genoeg, mag altijd meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 meerval is ook errug lekker om te gourmetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 gourmetten met meerval zou kunnen maar mij lijkt dat die dan uit elkaar valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Valt niet mee zo n hele meerval in een gourmet pannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 pannetjes zijn weer leeg, buikjes vol en ook het aanrecht staat nog vol helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Helaas kan ik je niet helpen ,ik zit in de arreslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 arreslee, arreslee, neem me mee daar waar de dieren spreken, kinderen lachen, mensen stralen, sterren fonkelen, kruiden en geuren zich verspreiden arreslee, arreslee, neem me mee ik ben zowaar melancholisch o jee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 o jee heel de domino door de war geslingerd in de arreslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 arreslee omdraaien levert het woord eelserra op .....eelserra,serra what ever maybe maybe..the future is not ours to see eelserra serra what will be will be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 bedenken van de zinnen gebeurt hier door creatieve schrijvers met ludieke namen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 namen ze mij maar es mee in de arreslee....ik wacht al jaren heel gedwee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 gedwee wachten heeft geen zin Fofies, je zult er op moeten springen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Spring en dans en zing, inderdaad, ZELF doen, niet wachten op wat dan ook, je leeft maar Ć©Ć©n keer tenslotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 tenslotte zal die slee voor jou stoppen als jij jezelf ook halt toe roept:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 roeptoeteraars reageren dikwijls zo onzinnig, mijn haar staat daar soms van overeind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 overeind houdt mijn dit forum en ook natuurlijk mijn eigen ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 ik vind roeptoeteraars een gek woord, overeind al iets minder maar daar mag ik van Tactive dan weer niet over uitweiden dus met welk ander woord moet ik hier dan stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 ? ? ? ? ? Stoppen met.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Met stoppen heb je toch mooi die zin tot een einde gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 gebracht heb ik net de kattenbakvullig weer naar de container in de hoop() dat kater die bak weer gebruikt ipv mijn leren bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Bank zitten is fijn, Jane haar kater is de weg kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Kwijt ben je hem als tie naar het asiel gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 gaat m niet worden; daar komt ie al vandaan, beschadigd en wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 wel eens in een spaans asiel geweest? geloof me , daar is ,t geen feest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden