octavia Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Luisteren naar 3FM, 24 uur per dag als het kan. Wij hebben ook problemen maar die jongens doen er wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Aan zulke dingen zal naar de radio luisteren vast uitmaken het verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 verschil tss wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Watjes of geen watjes in je oren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 oren moeten horen, al wat we hier doen is lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Lezen doen we hier ook niet altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Altijd rustig blijven is het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 beste mensen ik ga zo even nestelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 nestelen doe je toch in het voorjaar, ooffffeeee zwanger soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 soms zwanger? daarvan heb ik gelukkig (t.t.z. tot nog toe) nog geen last Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 lastig zou dat uit te leggen zijn hoor, Frodo ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 frodo...ik heb hem veranderd anders klopt het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 zoiets past ook niet bij Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 zoiets als verslavingen zouden ze moeten verbieden gewoon, finito, end, weg daar mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 meedoen is toch best wel moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 meedoen met woorddomino is niet simpel vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Vanavond gaat er veel mis hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 hier en nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 nu dat is mijn schuld, iedereen is hier ineens van zijn melk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 melk is voor elk...maar ik zal wel weer te laat zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 zijn de aardappelen al gaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 gaar Jen? ik weet wel dat je een nachtmens bent maar je bent nu toch niet aan het koken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 koken van woede misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 misschien even ventileren op de dagdraad, dat lijkt mij handiger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 handiger dan het binnen houden in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden