fofies Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 zijn of niet zijn , dat is de vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Vraag is wanneer ik nu eindelijk mag beginnen met werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 werk en ziekenkasbureaucratie:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ziekenkasbureaucratie mooi woord hoeveel levert dat op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 opleveren doen mijn honden just niks, slapen daarentegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 daarentegen betekent niet altijd dat het daar en ook nog tegen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 daarentegen geen bezwaar,ga ik ook maar eens doen,sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 is niettemin het tegengestelde van welteplus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Welteplus,ik was net te laat met zin neerzetten dus die van mij ga ik verwijderen,anders klopt het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Niet dat het me lukt hoor dat verwijderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Verwijderen wordt door tactive heel niet leuk bevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 bevonden voorwerpen inleveren bij loket 3 aan het einde van de gang linksaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 afhalen kan daar dus ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ook ik kan afhalen maar dan wel bij de chinees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 chinees eet ik eigenlijk liever dan frieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 frieten van Rosalien wou ik wel s even zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Zien? Mot je je oogjes open doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 doen derweg , beheerst men Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 mensen kinders wat kom ik weer traag op gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 gang net stof gezogen, nu nog de wc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 wc poetsen met een stofzuiger ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 stofzuiger gebruiken om eerst te zuigen alvorens te dweilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 dweilen kan ook gelijk hoor, frodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden