lady jane Geplaatst 8 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 zijn gesnurk klinkt steeds luider, getsie die Carlo-kater van zoon:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Zoon van vader van mijn hondje heeft het soms moeilijk met onze nieuwe aanwinst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Aanwinst is dus broertje van je hondje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Hondje heeft het moeilijk met de nieuwe pup, en zelf is hij gewoon de zoon van zijn vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 zijn vader en daar de moeder heeft een buurvrouw die een relatie heeft met de zoon van de slager,oh oh daar komen roddels van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Van een beetje geroddel gaat niemand dood, 't is af en toe zelfs gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 gezellig en handig kan het zijn want je blijft wel op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Hoogte van mijn vriend bezorgt me soms nekpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 nekpijnkan snel opgelost worden als je vriend vaker bukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Buktoemkoe zou zomaar een hoofdstad kunnen zijn in Afrika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Kaas dat zou ik niet kunnen missen op mijn boterham Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Boterhammen in het park is een zomerfestival in Brussel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 ellenlang was die rij voor de kassa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Hutje, het is de bedoeling dat je het laatste woord neemt van de laatste zin en daarmee begint. Snappie. Anders ist systeem eruit. En ben ik helemaal in t warretje. En Afrika en kaas is een gekke combi, toch? Brussel en ellenlang klopt dan weer wel maar is niet de afspraak, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 haha en Bammetje mag wel van de regels afwijken om Hutje bij de les te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Houden van jou doe ik Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Jane, de BALK IN MIJN EIGEN OOG VERHINDERT MIJ NIET DE SPLINTER BIJ DE ANDER TE ZIEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 ZIENde blind is die Bammetje soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Soms wel Hadje, soms wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Wel, af en toe in het warretje zijn is niet verkeerd, houd je geest scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 scherp van geest is soms moeilijk met die wazige momenten van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 me zelf in de ogen kijken gaat redelijk scherp; mijn bril is voor langere afstanden, anderen dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 dus met een zonnebril is mijn zicht scherper wanneer ik tegen de zon in moet rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Rijden richting zon kun je het beste doen moet open ogen, optimaal genieten:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 genieten kan ik van hele kleine dingen die eigenlijk heel normaal zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden