lady jane Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 dronkey uit Shrek is een kruising tussen een dragon en een donkey; iiiaaaahhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 iiiiaaaaaaaahhhhhrrrrrrig ben ik ieder jaar slechts een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 een keerpunt in je leven als je met alcohol stopt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 stopt ge niet dan drinkt ge nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 volksliederen houden repect in ere voor de herkomst, mag men hopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Hopen sneeuw zit er nog aan te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 komend weekeind geen amateurvoetbal, betaald voetbal wel BELACHELIJK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Belachelijk inderdaad, maar er is geld mee gemoeid. Daar wijkt alles voor blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Blijkbaar duurt het een tijdje voordat je weer krachtig wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Krachtig word de soep met een bouillonblokje erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 buitengewoon herkenbaar; hadden wij per abuis de zelfde moeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Moeders zijn allemaal hetzelfde, roepen allemaal: doe de deurrr dichttt!! de verwarming brandddtt!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 brand je je gat dan moet je op de blaren zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 zit tenminste stil tijdens de mis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Misschien zit er nog een grote kans in dat ik nog een extra deken overheen gooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Gooien met dieren wordt niet geapprecieerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 dergelijke woorden vindt ik soms best moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Ging ik weer te laat mijn posting posten dus maar even aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 telde ik 3 lege flessen ,moesten er ook weer 3 volle komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Komen er 3 volle flessen, moeten er ook weer 3 lege flessen komen, und so weiter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 weiter gehen wir mit dem Domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Domino effect, haben wir nicht gewusst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 meningsverschillen komen in de beste families voor, dus zeker ook in de adb-familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Familie????? Praat me er niet van, ik plak ze het liefst nu ff achter het behang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Behang moet dan wel stevig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden