Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Belangrijk is alcohol op de een of andere manier voor ons allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 bezig blijven is belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 belangrijk zijn Ć l jullie verhalen voor mij, dit had ik nooit gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Gedacht dat ik een beetje iets wist van accenten maar , Laaf, waar haal je die a met accent grave vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 van Daan kreeg ik niks gedaan, van Jan daar krijg ik wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 van jane ben ik uitdagender woordjes gewoon dus googlen we dan leren we nog iets bij: vĆ¢n is een vietnamese meisjesnaam en betekent wolk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 wolken daar ben ik in als ik Frodo's kompliment (?) zo binnen laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Laatst had ik weer zo moment dat ik onbewust alcohol nodig had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 had ik alles op voorhand geweten, benieuwd of mijn leven er echt wel Ć nders zou uitgezien hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ben er wel van overtuigd dat het er anders uit had gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Gezien word ik slechts door hen die me nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Hebben klinkt soms zo bezitterig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 bezitterig was ik ook en ook bezeten door de drang naar drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 aard ranken hangen soms vol met druiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Druiven kunnen lekkere wijn bezorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 bezorgen laten van maaltijden aan huis is niet mijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Ding, wat ben je lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Lekker Beppe, sƻkerbƓle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Sukerbole..ik ken alleen sukerbrood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 sukerbrood: pake mai die kwoiste wol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 wol om te breien heb ik niet in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 huisvlijt; ik ga morgen een grote bol kopen en weer eens breien:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 breien en haken was niet mijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 Ding van mij ook niet, ik had er een broertje aan dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 doodgewoon bezigheidstherapie voor mij; het is ook tientallen jaren geleden dat ik breide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden