Yvonne Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Je woont in nederland eigenlijk in grote luxe als je ons vergelijkt met andere landen op deze wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 wereldse gerechten smaken hemels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Elsevier is een weekblad en geen blad van een els. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 els is ook een boom met drie letters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 letters daar wordt hier mee omgegaan op een hele creatieve en ludieke manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Manier om chic te slapen is onder zijden beddengoed;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 beddengoed, beddenbeter; beddenbest:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 beddenbest, beddengoed, beddenmindergoed, beddenslecht .... zo kunnen we nog wel effie doorgaan maar met wie ik het beddengoed deel is een goed bewaard geheim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Bestsellers die bedden;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Heimwee heb ik naar de tijd dat Frodo me keurig voor liet gaan in plaats van een minuut voordringen;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 voor dringende zaken bellen we 112 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 112 weg ermee, lang gelee hadden we 192 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 192, Goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 ideefix vind ik ook zo'n leuke viervoeter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Viervoeters, zes- en achtpotigen (brrrr!), tweebenigen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 tweebenigen zullen zodadelijk mij weer met hopen voorbij rennen als ik begin aan mijn 'start-to-run' lesje nummer drie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 drie keer hoera voor Lave, want ze doet het toch maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 maar van lieve woordjes, begin ik nog steeds spontaan te blozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 blozen is zo slecht nog niet, gebeurt vaak bij mensen die bescheiden zijn en dat vind ik best een goede eigenschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Eigenschap van rode konen komt ook voor bij opwinding of een strandwandeling in de herfst of winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 herfst of winter kunnen voor mijn part gestolen worden, geef mij maar lente en zomer, maar ik ben dan ook een zomerkind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Kinderfilms zoals the lion king kunnen mij nog altijd bekoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 bekoren ga ik jou 1 maand niet meer doen aangezien ik, in het kader van Movember, de wereldwijde actie tegen prostaatkanker, overweeg mijn snor 1 maand te laten groeien, en we daarom best onze date even uitstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Uitstellen? Nee, als ie er na een maand maar weer afgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 af gaat niet goed als eerste woord dus graag clementie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden