VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Zorronderandere ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ja! die kan op donderdagsonzindraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 donderdagsonzindraad schijnt gesloten te zijn vanwege de herfstvakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Herfstvakantie, ja daarom dat we het met de domino zullen moeten doen want die heeft geen sluitingstijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Sluitingstijden kunnen we hier ook invoeren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Invoeren van "bijstandspermanentieuren" is al wel es voorgesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Voorgesteld hebben we ons allemaal op Wie is Wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 wie niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Niet goed loopt mijn leven, maar de depressie lijkt weg te trekken, dus het licht gloort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 uit gevonden voorwerpen bij NS geselecteerd: kunstgebit: wie oh wie meldt zich? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Bezigheid kan therapeutisch werken bij het stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Drinken van een lekker bak koffie maakt het begin van de dag aangenaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 aangenaam idd, maar voor mij ook een absolute voorwaarde; hoezo verslaafd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Verslaafd aan koffie ben ik dan weer niet, eerder aan cola dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 dank aan de caffeinefabriek:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 caffeinefabriek kan ik wel aandelen in gaan nemen onderhand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 De caffeinefabriek doet immer goede zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Zaken die ik toch nog es wil opzoeken zijn de verschilllen in caffeine percentages tss cola en koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Cola en Koffie aandelen, Shahire dat is nog eens goed beleggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 beleggen dan ook maar in de energy-drinks en tegelijkertijd mijn boterham:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 boterham = brood maar geen boter of ham dus... waar komt dat woord eigenlijk vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 vandaan : boterham van geboterde hammen en een ham betekende vroeger een plak dus een ham brood was een plak brood oftewel een boterham nu, een boterham met boter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Boterham als zijnde een "plak brood" is heel moeilijk uit te leggen aan nederlandse les volgende aziaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Oorsprong is dan weer geen eisprong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Geslacht of niet, wat mij nog vreemder lijkt is een oor dat gaat springen als een ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden