truitje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Bol.com mag je geen reclame voor maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 ma kent wel meer tucjes en foefjes om de reclamewet te omzeilen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 omzeilen heeft een andere betekenis dan om zeep gaan, ik ken niks van zeilen maar als je de rots vergeet te omzeilen dan ga je om zeep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Oogjes hier beginnen inmiddels een beetje dicht te vallen, tijd om af te sluiten voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 mijnenveld hier soms met al die woorden, plots en gevatte zinsneden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 sneden onze oma's hun broden nog manueel met het broodmes tegen hun weelderige boezem, de bakkers van de laatste ?? jaar gebruiken hiervoor een broodsnijmachine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 zijn lekkere dikke sneden brood niet de lekkerste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 Lekkerste broodjes zijn zoetgebakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 liedeszin is een woord dat wij hier niet kennen maar als ik moet kiezen tussen de zin in liedjes of de zin in liefde ik zou het wel weten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Eten kun je ze echter geen van beide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 beide is wel wat voor te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 zeggen is gauw gedaan maar luisteren........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 luisteren en ook tot je nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 nemen en geven moet je in balans houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Houden we ons eraan niet te drinken???. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 drinken van hete gember/kaneel/mintthee die ik weer volop nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 NU ga ik eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 eten van een vette pizza staat mij nu wel aan, maar kost me bonuspunten op het kilokillerdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 kilokillerdraadje vind ik met een BMI van 26 nog niet echt noodzakelijk, er zijn op dit ogenblik andere prioriteiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Prioriteiten stellen vind ik maar wat lastig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 prioriteiten voor jou of voor mij, is dit mijn BMI (kweenie) ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Kweenie wat lastig is, dit draadje of mijn BMI.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 BMI.. is het kwadraat van je lengte gedeeld door je gewicht, dus wie durft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ikkuh, wasniegoenie!, , okƩ, om het even wat makkelijker te maken voor deze draad: mijn BMI is toch echt wat te hoog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 hoog tijd dat nance de dominoregels gaat eren, als zij dat durft:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden