lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 werkte mijn werklust maar zo goed:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 goed begonnen is half gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 De vies geworden kleren kunnen we gelukkig nog in de was machine gooien maar woorden die een vieze smaak achterlaten zijn moeilijk te herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 herstellen is hetzelfde als repareren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Repareren of herstellen van relaties na een breuk is best moeilijk maar zeker het proberen waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 waard is het dat ik aan mezelf en mijn probleem aan het werken ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 vliegtuig waar zullen we naar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Zon is hier niet te vinden, hoogstens een virtuele van zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 zon netjes achter de maan en wolken voor nu en morgen geZONd weer op:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 palindroom is ook: baas neem een racecar neem een saab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 absoluut mooie palindroom Jane, 'Red rum, sir, is murder' vind ik zelf ook wel een leukerdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 leukerdje idd zo op de maandag morgen op mijn nuchtere maag:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 maag is steeds beter gevuld de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Tijdskrediet wil zeggen dat elke werknemer recht heeft op 3 kalenderjaren voor de opvoeding van kinderen, bijstand aan zieke familieleden of opleiding maar voor de verzorging van een ziek of gehandicapt kind heb je recht op 4 kalenderjaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 kalenderjaren komen, kalenderjaren gaan, maar m'n liefde voor jou die blijft bestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 best, aan de liefde blijven we werken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Metta (Pali) betekent ongeveer liefdevolle aandacht en is in het boeddhisme een van de vier verheven toestanden van de geest maar de term is moeilijk exact te vertalenwant Metta in haar meest pure vorm uit zich in onvoorwaardelijke liefde en de beste intenties en wensen voor alle wezens in het universum en dat geldt dan in dit geval vooral voor Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Dus , aangezien mij lab (P) weer te traag was, heeft jane me weer al es verslaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 liefde in het boeddhisme lijkt mij heel complex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 complexen gaan jullie me nog is bezorgen met jullie domino kwaliteiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 kwaliteiten kan je verwerven en verbeteren door hier veel te oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 oef.... enen wijle geleden was het nog 12 uur, nu inene half twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 slapeloosheid heb ik geen las van, ik mag gewoon werken vandaag, maar je had natuurlijk ook best alvast even koffie mogen zetten daarnet hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 hoortoestellen zijn ruim verkrijgbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 baarlijke nonsens voor mij; doe mij maar zo'n kijkgevalletje van tante Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden