Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Spel heeft afspraken nodig of zelfs regels, dat geldt voor elk spel, daarom de vraag: gebruik je het hele laatste woord, alleen het laatste of voorste deel als dat beter uitkomt of zelfs zomaar een letter uit dat laatste woord.

Nu ik dit lees vind ik mezelf wel een zeikerd en zondig ik ook tegen de regels door meer als Ć©Ć©n zin te gebruiken.

Geplaatst

Gebruiken zijn niets anders dan gewoontes en soms worden deze vastgelegd in regels waarbij ik ook nog graag even wil vaststellen dat een zin, min of meer, zo lang gemaakt kan worden als men wil ofschoon deze dan vaak behoorlijk onleesbaar wordt.

Geplaatst

Wordt dit spel met regels dichtgetimmerd dan vind ik dat jammer, omdat ik bijvoorbeeld 'sta artistiek' volgend op 'staar' heel creatief vind.

Geplaatst

vind ik ook, trouwens zoals ik gisteren al zei, deze draad en dialoog dient om creatief om te gaan met onze taal, zeker ook tussen noord en zuid, maar vooral om ons te amuseren!

Geplaatst

Ik, en Frodo, hebben wat te leren volgens Jane, voor Frodo kan ik niet spreken maar ik weet, en gaf al aan, dat er een middenweg is, al geldt dat bij mij zeker niet voor de keuze tussen mannen en vrouwen.

Geplaatst

WIJSELIJK

1) Bedachtzaam 2) Correct 3) Doordacht 4) Erg verstandig 5) Goed doordacht 6) Nadenkend 7) Op verstandige wijze 8) Pienter 9) Raadzaam 10) Verstandig 11) Wijs inzicht met 12) Weldenkend 13) Wijs 14) Zinnig 15) Zeer verstandig

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...