Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ontstaan kan wat dat betreft ook zijn partijtje meeblazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Meeblazen is ook echt een rotwoord, toch maar lekker laten staan dat meeblazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Azen zijn handig in het spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Spel heeft afspraken nodig of zelfs regels, dat geldt voor elk spel, daarom de vraag: gebruik je het hele laatste woord, alleen het laatste of voorste deel als dat beter uitkomt of zelfs zomaar een letter uit dat laatste woord. Nu ik dit lees vind ik mezelf wel een zeikerd en zondig ik ook tegen de regels door meer als Ć©Ć©n zin te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Gebruiken zijn niets anders dan gewoontes en soms worden deze vastgelegd in regels waarbij ik ook nog graag even wil vaststellen dat een zin, min of meer, zo lang gemaakt kan worden als men wil ofschoon deze dan vaak behoorlijk onleesbaar wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Wordt dit spel met regels dichtgetimmerd dan vind ik dat jammer, omdat ik bijvoorbeeld 'sta artistiek' volgend op 'staar' heel creatief vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 vind ik ook, trouwens zoals ik gisteren al zei, deze draad en dialoog dient om creatief om te gaan met onze taal, zeker ook tussen noord en zuid, maar vooral om ons te amuseren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 amuseren doen we ons hier en we timmeren het net zo dicht als we zelf willen, voor mij is er echter een regel heilig: het antwoord dient in 1 zin gevat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 gevat vind ik jou meestal wel Had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Gevat heb ik het, zal niet meer zeuren en me tot 1 regel beperken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 beperken klinkt weer zo treurig maar toch toont zich daarin de meester Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Meesterlijk hoe dit zich op een deontologische manier oplost;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Meester doet me denken aan mijn leraar op de lagere school (die noemden we meester), die greep elke gelegenheid aan om gedichten van Guido Gezelle voor te dragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Dragen we op deze mooie herfstdag zomer- en/of winterkleding, want van herfstkleding heb ik niet eerder gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Gehoord heb ik er wel van en heb het ook, het wordt "Demi saison" genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Noemde je een woord dat ik niet ken, weer wat geleerd:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Geleerd dan ook gelijk dat je niet perse uit een zomer of winter outfit hoeft te kiezen, er is een middenweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 middenweg bestaat er volgens mij niet ofwel ben je zus, ofwel ben je zo, allƩ jeweetwel ofwel ben je voor de vrouwen ofwel voor de mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 mannen als jij frodo hebben nog wat te leren in het leven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Evenzo geldt dat voor een vrouw zoals ik;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik, en Frodo, hebben wat te leren volgens Jane, voor Frodo kan ik niet spreken maar ik weet, en gaf al aan, dat er een middenweg is, al geldt dat bij mij zeker niet voor de keuze tussen mannen en vrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 vrouwen, voor wat ik er van af weet na al die jaren, hebben fantastisch goede kwaliteiten, maar hun grootste valkuil is ongetwijfeld hun jaloezie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 jaloezie bij vrouwen is van een ander kaliber dan bij mannen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 WIJSELIJK 1) Bedachtzaam 2) Correct 3) Doordacht 4) Erg verstandig 5) Goed doordacht 6) Nadenkend 7) Op verstandige wijze 8) Pienter 9) Raadzaam 10) Verstandig 11) Wijs inzicht met 12) Weldenkend 13) Wijs 14) Zinnig 15) Zeer verstandig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Verstandig kun je Rosa:angry: niet noemen, eerder een bitch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden