Bo Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 Word steeds meertaliger hier en waardoor ik er geen thee achter mag zetten;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 zetten van die t zou juist spelfout zijn geweest dus dat Engels is soms zo gek nog niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst 23 september 2012 niet nadenken bevalt me momenteel uitstekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 uitstekend idee om eens even niet na te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 ted en ken maken samen ruzie om barby's gunsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 Gunsten vallen je ten deel en nog mooier is iemand een gunst toe bedelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 bedelen van gunsten heeft een totaal andere betekenis dan bedelen om gunsten maar leg dat maar eens uit aan een anderstalige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 anderstaligen hier kunnen de klemtoon ook zo leggen dat zelfs een Ollander het begrijpt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 begrijpt gij wa da die ollanders wille zegge met buffelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 buffelen is lekker schransen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 schransen is bij sommigen hier in de plaats gekomen van zuipen, vandaar het succes van het kilokillerdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 kilokillerdraadje heeft mij helaas als vaste klant mogen verwelkomen en de lijn is daar ook stijgende; lees uitdijende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 uitdijende dijen waren ooit het symbool voor vruchtbaarheid, nu is mager de norm; maar uit verleidingsoogpunt bekeken, welke man houdt van een zak vol met knoken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 knoken afkoken in soep geeft ook maar een slappe bouillon, dus beter wat vet aan de knoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 knoken, dijen, het zal mij en mijn worst worst zijn, jedoch- in of uit de kast- ontwikkeld dient te zijn het achterwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 achterwerk van een vlaams boerenpaard is enorm ontwikkeld en fascineren om naar te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 kijkend naar zo'n achterwerk- of van 'n Belgisch blauwe stier- toont mij mijn nietigheid, maar het tweede decollete van 'n vrouw boeit mij meer dan het eerste mateloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 Mateloosheid ten top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 topje is leuk, broekje beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 Beter dat ik nu ga slapen want ik ben al de hele tijd zo moe dat ik wel duizend jaar wil slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 Slapen is een tijdverspilling waaraan ik nog steeds moet wennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 wennen aan slapen als zijnde tijdverspilling is het soort calvinisme waar deze noorderling nou z'n Vlaamse verwanten nooit mee zou vergemeenschappelijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 vergemeenschappelijken van goederen wordt ten onrechte aan Marx toegeschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 toegeschreven aan die domineeszoon wordt van alles, Friedrich, Engels, Luxemburg, ik heb er niets mee, maar wel met 'n ouwe oerFransoos, Proudhon, die als ouwe Indiaan al schreeuwde dat alle bezit was als diefstal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 diefstal van een brood is niet misdadig als je kinderen in een hongerige toestand verkeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden