Jannigje Geplaatst 31 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 Oor voor muziek hebben is ook heel belangrijk, vanavond ga ik weer proberen of het goed zit met mijn oren en met mijn stem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 stembanden even goed testen helpt je vast ook goed als positieve stemmings test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst 1 april 2016 test-test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Stevige koeiendames vandaag zien dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Dansen op de vulkaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 kaantjes bakte mijn moeder vroeger vaak en oh oh wat vond ik die lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 april 2016 Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 Lekker vond mijn moeder ze ook, ze kreeg ze van onze buurvrouw, gelukkig niet zo vaak, want ze stonken zo, althans dat vond ik als kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 daan lust helemaal geen kletskoppen, hij is er een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 april 2016 Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 Eentje die niet alleen kletst, hij is nog koppig ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 gookar aanhangwagens lijken hun wielen niet altijd op de juiste plek te hebben, maar rijden toch veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Turen in het donker en schaapjes tellen dus Gipsy, hoop dat je de slaap toch nog hebt kunnen vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Vatten we na een moeizame nacht dan toch maar weer de koe bij de horens Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Share Geplaatst 6 april 2016 Gipsy, het blijft stil na alle ellende van gisteren, geen bericht goed bericht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2016 richten we ons best op de toekomst en de weg daarnaartoe is het heden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Share Geplaatst 6 april 2016 Het heden vind ik op dit moment behoorlijk verwarrend, ik weet even niet meer wat of wie werkelijk is, geen prettig gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2016 gevoel kan zo weer omslaan gelukkig meis, en daar heb je zelf ook invloed op, dus we kiezen voor doooooorrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 omhoog en vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Vooruit met de geit zegt het spreekwoord, ik heb geen geit, dus ik da maar vooruit met de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 fietsen is een passie voor me, maar lekker geiten zou ik ook wel vaker willen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 doen we dat toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 och, was dit de geit die dat zei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Zei de fleurige geit dat we vaker lekker gaan geiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 geiten kunnen breien maar ook erg goed blatenhttps://www.youtube.com/watch?v=29Q_o7hl5yM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Blatende geiten, gakkende ganzen, balkende ezels, hinnikende paarden, loeiende koeien, kakelende kippen, piepende muizen, blaffende honden, spinnende katten, kwakende kikkers, mekkerende schapen, tsjilpende vogels, koerende duiven, brullende leeuwen, krijsende apen, tetterende olifanten, snuivende stieren, krassende kraaien, blubbende vissen en zingende zagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 zagen jullie ook dat dat wel een héél erg lange zin was die jannigje daar zo mooi fabriceerde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden