Jannigje Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 Om een wat prettiger leven te krijgen moet je soms flink zoeken naar de mogelijkheden op het gebied van medicatie en/of verschillende vormen van therapie, een lange adem is vaak wel nodig, tenzij men geluk heeft natuurlijk en het in één keer raak is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 kisten laat je je niet daarbij want je weet waar je het voor doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 Je doet het inderdaad met een duidelijke reden, verschillende redenen zelfs, voor nu komt het woord "helen" in mij op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 Op paaszaterdag kunnen we beginnen met het verstoppen van de eieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 Eieren zijn van schrik kapot gesprongen toen de politie vanmorgen mijn deur probeerde open te breken en de ambulance broeder en zuster én de brandweer naast hen op de galerij stonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 stonden ze niet eens later met een mandje nieuwe aan de deur, nou dan breng ik je er wat, ik had toch teveel gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 Teveel gekochte eitjes worden erg gewaardeerd, vooral omdat ik zelf dit weekend weg zou gaan, dus geen boodschappen gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Gedane zaken nemen geen keer, mooi gezegde, of is dit een spreekwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 spreekwoord of gezegde; het is een waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Koeien in de wei, prachtig gezicht, en naar mijn idee heel prettig voor de koeien zelf, ze hebben alle ruimte, licht en lucht en voldoende lekker groen gras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 graskaas vind ik ook zo lekker, nog even en het is weer zo ver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Verder dan de voordeur en het balkon ben ik sinds 4 dagen niet meer geweest, straks toch echt proberen weer de deur uit te gaan en een stuk(je) te wandelen, lekker de wind in de haren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 En... heb je even lekker in de wind en zon gelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Gelopen heb ik niet, wel op mijn balkon gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 .. en van achter het raam zie ik een nieuwe donkere wolk dichterbij komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 "O Mensch" uit de Matthäus Passion heb ik de afgelopen dagen weer vaak beluisterd, ongelofelijk die J.S. Bach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2016 ach en ik hoorde voor het eerst Erbarme Dich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Erbarme dich, en dan later O haupt voll blud und wunden... zat afgelopen donderdag bij het Rotterdams Philharmonisch, dan hou ik ze niet droog, maar dat is een ander draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 adje patatje is de faceboek nick van vele hollanders die Ad heten, hoe origineel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Neel Kaneel zou waarschijnlijk mijn facebook nick zijn (als ik Cornelia zou heten). smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 (bewerkt) eten we toch patatjes met kaneel,(http://moniquevandervloed.nl/appel-patat/) samen met adje en neel? 30 maart 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Neeltje is de naam van een vroeger buurmeisje van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Me is een vaak verkeerd gekozen woord, bijvoorbeeld als het om me buurmeisje gaat maar zoals Jan het schrijft is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Goed gebruik van onze taal is erg belangrijk voor me, hun hebben is voor mij een doorn in het oog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2016 oog voor taal is net zo belangrijk als er een goed oor voor hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden