smart Geplaatst 26 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2016 verleidelijk is het om bij woorddomino ondeugende dingen te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2016 Kabouter is volgens het etymologisch woordenboek al bekend vanaf 1573, toen het werd geschreven als cabouterman en betekent aardmannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 In aardmannetjes geloofden ze denk ik echt, maar ik heb geen idee wat die voor hen betekenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 kenden ze later zelfs aardmannetjes in moderne kleding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2016 Kleding maken de (aard)man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 'Man', daar valt het dus op stil, terwijl er nochthans weinig aan te merken valt op het sterke geslacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 sterke geslacht dat zijn toch eigenlijk wij vrouwen als het er echt op aan komt of vergis ik me nou zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Zo stond het ergens in de krant vandaag; vrouwen gaan de wereld redden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 redden we de spinnen of meppen we ze dood, dilemmaĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 emmaroos is hier al jaren niet meer actief, benieuwd hoor ze vaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Aart Staartjes, leeft die nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 nog steeds alive and kicking en inmiddels al 78 jaar oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Uden lijkt me geen geschikte plaats om de vakantie door te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Enschede lijkt me ook niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Niks te beleven hier in huis, dan maar dominoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 domino en andere door koeriers gebrachte pizza's halen het toch niet tegen home-made Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Home made producten doen mij altijd denken aan de zelfgemaakte bessensap van mijn moeder, onovertroffen, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Eerlijk eten is steeds meer in opkomst, maar overdrijven hoeft ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Eten en drinken, vrij wezenlijke zaken en, naast het ook niet onbelangrijke zorgen dat je niet zelf opgegeten wordt, misschien wel het belangrijkste dat er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Is dat wel smakelijk of moet er een sausje bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Bij veel zaken is een sausje toch wel lekker, en daarna meteen door naar de kilokiller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Er zijn tegenwoordig gelukkig Ā heel heel veel mogelijkheden om lekker Ć©n eerlijk te eten Ā . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 eten kan je maken en kan je breken, afhankelijk van wat, hoe en hoeveel je eet en dan ook nog in welke omstandigheden, het lijkt wel drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Drinken en eten zijn allebei spijsverteringskwesties: van boven er in, beneden er uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Uitstekend geregeld, moet er niet aan denken dat alles er in blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden