lady jane Geplaatst 2 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 steeds als ik denk dat ik het door heb gebeurt er weer iets mee dat me heel erg nederig houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 Loslaat, benaming voor een uitlaat die zowat loslaat en erg gevaarlijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 is loslaten niet altijd een risico nemen en dan hopen/bidden/vertrouwen op de goed afloop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Op hoop van zegen dus.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 dus kreeg ik een klein zakje snoep in mijn schoen gisteren, vandaag moet ik hem zelf vullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Elfvullen is, met dwergwerpen en negerszoenen, een sport die wat in onbruik is geraakt omdat er toch een raar geurtje omheen hing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Ing zegt dat thuisbankieren makkelijk is, maar ik denk daar toch anders over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 over ing gesproken, na 2 dagen durfde ik pas checken of ik niet was gehacked, hoezo struisvogel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Struisvogels zullen toch wel iets goed doen, gezien hun lange bestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Bestaan doen wij dankzij onze adem en een gezond hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Hartelijk en hatelijk verschillen maar lettertje...Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 ertje daarentegen mist een essentiele letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ettertjes vind ik kinderen die als halve wilden door een supermarkt rennen en krijsen als ze hun zin niet krijgen van pa of ma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Maar kindjes zijn sowieso niet zo sociaal, dat komt pas na een jaar of twintig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 twintig is de leeftijd van mijn ex-pubertje en tja ik kan de posting van JaNina helemaal beamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Amen zei de koster en hij poepte in de kerk; foei zei de dominee dat is toch geen werk; ach zei de koster dat is hier heel gewoon, geef me maar een doekje en dan veeg ik het wel weer schoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Hoon was zijn deel want hij poepte heel veel en de dominee ergerde zich groen en ook geel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 geel was maar een van de zeven kleuren die hij sch.... eh poepte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Poepte, is dat nou met een lange of met een korte oe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 oei dat moet ik even uitproberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Rennen mensen, het ruikt hier niet naar viooltjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 tjesses wat een gore gassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Sensitieve mensen hier, rekening mee houden graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 eng raagbolletje gekocht ooit van kokos met een houten steel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden