Yvonne Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Lyme is een ziekte die je kunt krijgen door een tekenbeet en die zich pas na verloop van tijd openbaart, maar dan ben je meestal behoorlijk de pisang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 pisang goreng is ook ellug lekkel voor mensen als ik die erg graag eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2015 Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 Eten is toch zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2015 lekker eten is nog lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meira Geplaatst 21 november 2015 Rapport Share Geplaatst 21 november 2015 Lekkerder.... lekkerder... lek-ker-der.... wat een raar woord is dat eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Denkt iedereen hier al aan de feestdagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 feestdagen probeer ik meestal als gewone dagen te zien en dan vallen ze best mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Eerdere jaren draaide ik een extra dienstje, vaak rustig, en altijd wat lekkers erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 kers erbij, op de taart, bovenop de slagroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meira Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Slagroom.... jammie.... op de chocomel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 ome leen vindt dat ook zo heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Lijken in de kast, wie heeft ze niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 iet niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Niet teveel smokkelen met woorden hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Hi, er wordt inderdaad gesmokkeld en wat mij betreft krijgt LG een kruisje bij haar naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Naam dan wel juist noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Noemen we Lady Jane per abuis LG, halen we dat kruisje dan maar weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 weg graag idd want ik meen dat LG iets van een telefoon is en ik ben gewoon Jane hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Organische verbinding van lady Jane en Mijn Gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 Gerrit ken ik van mijn rijtuigje (helemaal naar Vinkeveen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2015 Rapport Share Geplaatst 1 december 2015 En weer werd het zomaar vanzelf ochtend, elke dag is een wondertje op zich, je moet het alleen wel willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2015 zien doen we soms alleen wat we willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 december 2015 Rapport Share Geplaatst 1 december 2015 Willen of moeten, wat mij betreft hƩt thema van deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 december 2015 Rapport Share Geplaatst 1 december 2015 Week word ik soms van al die zoete spreuken op social media Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 social media is aan mij niet besteed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden