lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 bestellen ontneemt mij het neuzen, de koopjeshoek en de lekkere hoek, dus ik ga voor echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 echt wel, want anders mis je die heerlijke vette hotdog met cola voor 1 euro aan het einde:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 einde was zonder hotdog; begin met een ontbijtje voor €1,= en tussendoor perfekt geslaagd met gordijnen, die al hangen nu; uit de koopjeshoek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 koopjeshoek zou ik uren over kunnen oreren; maar dan zou ik wel minder streng moeten interpunctueren; geeft natuurlijk weinig pas; maar pas aan ieder jas 'n mouw; dan maar lekker door met marchanderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Marchanderen is een van mijn (gezien mijn afkomst ahum) een van mijn favoriete bezigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Bezigheden, men is er doorgaans knap druk mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Mee bezig zijn ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Er mee opstaan en er mee naar bed gaan zul je bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Bedoelen doe ik zo iets in den aard inderdaad, en nu ga ik slapen want drukke , lange dagen achter de rug met een heeuuuuuule grote bende kids, dus tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Morgen inderdaad weer een dag. Dus slaap lekker vlaams meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 vlaams meiske brengt weer leven in de brouwerij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Brouwerij in Belgenland, VM niet meer aan de kant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Kant nog wal raken soms de berichten en blijven we elkaar betichten van weet ik veel wat, Vlaams Meisje moet braaf zijn, anders weer schaakmat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 schaakmat is een term uit het schaken en is niet aan mij besteed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 besteed momenteel een te groot deel van mijn burget aan de NS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 NS is soms wel heel makkelijk, maar als je te vaak ga word het een dure bezigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 bezigheid als reizen is een noodzakelijk iets voor mij om van A naar Beter te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Komen voordeelkaarten of - abonnementen dan misschien in aanmerking Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Jane mag haar voordeelurenkaart heel binnenkort omzetten naar een 60+ kaart Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Vonden we je eerst nog een jonge deerne, dat is dan binnenkort voorbij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Voorbij zijn de jonge jaren,op naar de "ouwe lullen" dagen zoals ze dat bij mij op het werk zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 zeggen of doen is een heel verschil zij mijn moeder altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Altijd "op vakantie" zijn zou toch ook weer teveel van het goede zijn maar het was toch leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 leuk en verdiend, en nu weer terug in de realiteit van het werkend bestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Bestaan van cafés met zo een trage service dat het onmogelijk is er dronken te worden is een mogelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden