lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 feest wordt opgeluisterd met slingers en dominospel met leestekens en icoontjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 icoontjes en leestekens mogen dus niet volgens Haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Haddock mag wel streng zijn hier hoor, dan hoeft hij het op de niet-rokers draad niet te zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Zijn woorden hebben kennelijk wel indruk gemaakt want deze regel bevat geen leestekens of emoticons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 emoticons helpen mij de toon van mijn taal te verduidelijken, dus die blijven erin;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 ;)erin of eruit het is alsof je geen keuzen kan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 maken van keuzes is voor mij mijn hele leven al moeilijk geweest, en ben nog een weegschaal ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Ook ik heb het altijd moeilijk met het maken van keuzes en ben een kreeft in de astrologie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 astrologie zegt dat kreeft mijn ascendant is, dus ik ben blij mijn dominomaatje weer terug van vakantie hier te zien en hoop dat je het fijn hebt gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 gehad heb ik het nog niet Jane, ik ga over precies een week vertrekken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 vertrekken nog, oeps waar was je dan; ik heb je een hele poos gemist en dacht die zit al op haar fiets in Frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 frankrijk gaat het nog steeds worden, Saumur om precies te zijn, maar wegens omstandigheden hier niet zoveel geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 geschreven woorden wegen soms zwaarder dan gesproken woorden, zwart op wit he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 helemaal waar Jane, we kunnen eigenlijk niet onder het geschreven woord uit:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Uit;)eraard ben ook ik blijk dat de kunse puns is wedergekeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 wedergekeerd is ook de Vlaamse en dat vind ik dan weer mooi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Mooi gaan we samen verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 verder gaan we vlaamse, net zolang als we leven:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Leven is iets waar we zuinig op moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 zijnde een juffertje ongeduld, val 1/2 uurtje wachten op ex met al weer loddzwaar:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 loodzwaar:devil: is het inderdaad, als je zit te wachten zonder afbericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 afbericht vind ik dan weer een heel grappig "hollands" woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 woord 'afbericht' hoor ik vandaag ook voor het eerst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 eerst was er es een meisje, dat noemde roodkapje, toen kwam er de wolf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 wolf in schaapskleren zal je bedoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden