lady jane Geplaatst 30 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 couplet twee is hetzelfde als een; en zo de hele avondvierdaagse door:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 doorgaan, we zullen doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 "Doorgaan, vooral doorgaan" was een veel gebruikte zin in de miniplaybackshow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Show die er ooit was en "top-pop" heette, ben ik dan toch echt een dino aan het worden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 vraag me af of Nina het grogramma van Ad Visser bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 opstaan na valpartijen getuigt van kracht en doorzettingsvermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 doorzettingsvermogen is een krachtige uitdrukking, eentje waar het mij wel eens aan ontbreekt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ontbreekt mij aan helemaal niets hier op het heerlijke Kreta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2013 Kreta is jullie van harte gegund Jane, lekker van genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2013 Hoor de wind waait, en nog niet zo'n beetje hier zodat de deuren er van klapperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Klapperen met mijn tanden is nu wel voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 voorbij is alweer een dag, ook met erg veel wind, maar wel zon en 33 graden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 33 graden zou voor mij echt tƩ warm zijn, ook al is het andere warmte, maar ik ben blij dat jij lekker kunt genieten daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 daarvan heb ik vandaag iets teveel uren genoten ben ik bang; zonne-allergie en beetje verbrand:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2013 verbrand was ik gister een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 beetje verbrand is beter dan een beetje boel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 boeltje pakken voor een vakantie is minder werk als voor een verhuizing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Een verhuizing is een kwestie van vele handen maken licht werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 niet betaald is voor mij persoonlijk zelfs beter gebleken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Gebleken is dat vrijwilligerswerk ook verantwoordelijkheden met zich mee brengt, maar het is laagdrempeliger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 ligeren is het aanbrengen van slotjes op tanden door zo'n dure ortodontist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Tis te betwijfelen of je je tanden wel op slot moet laten zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 zetten doe je om de beurt met schaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2013 Schaken is een sport, maar ik denk niet dat je er spierpijn van kunt krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2013 krijg energie van de zon frummers en laad lekker op; dat hebben jullie verdiend:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden