nancy Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Weekend ga ik gebruiken om mijn zangkwaliteiten te verbeteren, zodat ik Jaap straks een pleziertje kan doen met mijn gekweel ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 gek weelderig en heel tevreden; zo steekt mijn leventje nu in elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 das fantastisch Jane! Ik wens je het beste, aldaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 elkaar niet gebruiken en dan eindigen met aldaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 aldaar ging iets gruwelijk verkeerd! maar blij ben ik wel voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 je loopt al weer achter, kun je niks aan doen Ira, maar ik ben ff in de mineur nu; net een jojo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 jojo humeur heb ik gelukkig niet zo veel last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 vandaag de sportmodus maar weer opgezocht en de eetmodus even in de kast geparkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 geparkeerd had ik mijn fiets vorige week voor de deur en is toen gestolen door mijn benedenbuurman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 buurman en buurman is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 leuker in elk geval dan een stelende benedenbuurman:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 benedenbuurman heb ik niet, maar wel een voorbuurman waar ik achter woon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Woon jij dan op de tweede rang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 rangsgewijs gezien wel, maar zo ervaar ik het zelf nimmer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 nimmermeer wil ik terug naar 10 jaar geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 geleden wordt er wel in de wereld der zuipschuiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 zuipschuiten zullen er altijd zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 zijn begrippen als "altijd" niet erg betrekkelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 betrekkelijk erg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 erge wijsneus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 wijsneus herkent wijsneus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 wijsneuserigheid kan ons beide niet worden ontzegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 ontzegd werd mij veel, ben ik daarom gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 drinken is niets, het gaat om het wederom opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 opstaan heb ik reeds gedaan, waarmee maar gezegd is dat de belangrijkste activiteit van deze dag al heeft plaatsgevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden