Frodo Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 weegschaal is bij veel vrouwen een populair huishoudartikel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 huishoudartikelen zijn artikelen waarmee je huis houdt of is dit onzin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 onzin kennen we niet hoogstens raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 raar is een achterstevoren leesbaar woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 woordblindheid kan lastig zijn bij het tekenen van een contract Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Contract ligt klaar, nog niet getekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 getekend door het leven, met littekens op mijn ziel, ben ik weer levendiger als ooit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 ooit zal ik ook het eten de baas wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 wezen zijn kindetjes zonder ouders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 ouders is ouder+s , waarom dan jongeren en niet jonger+s....wie het weet mag het zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 zeggen doe ik het niet maar denken ... bijvoorbeeld wat betekent seks zonder s, vanvoor of vanachter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 vanachter seks de s weg dan krijg je sek beetje verbasterd krijg je sec Frans woord voor droog van voor de s weg krijg je eks een gewezen partner alleen schrijf je dan ex maar beide word hetzelfde uitgesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 uitgesproken meningen zorgen regelmatig voor meningsverschillen tussen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Mensen zijn mensen en ieder mag een eigen mening hebben en die kunnen inderdaad wel eens verschillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 verschillende soorten tandpasta maakt de keuze er niet makkelijker op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 opstaan is moeilijker dan vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 vallen doen we ook weleens in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 bedoel je soms dat je na een lange reis achterover ploft met een grote zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Zucht naar alcohol heb ik gelukkig niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Meer en meer begin ik naar de lente te verlangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 verlangen is als voorpret; soms nog mooier dan waar je naar verlangt zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 zelf verlangen en zelf medelijden zit een groot verschil in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 in zelfvertrouwen komt ook een verschil als je adb wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 word hier wel eens over domino gesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 wel ik heb de eerste niet genomen, dus nergens last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden