huttula Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 toekomst..niemand weet hoe die eruit ziet..maar we gaan ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Voor een dubbeltje geboren word je nooit een kwartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Weerd,is een aardig eindje weg van waar ik woon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Woon niet in Weert, dus met een T. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 T-rex skelet riep mijn zoon van uit een andere kamer en ik dacht huh wat wil ie nou met een t-rex toilet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 trex de toilet door na de grote boodschap s.v.p. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 s.v.p. gebruiken wij hier niet want dat is de franse afkorting van a.u.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 a.u.b. is voor een tweetalige belg toch geen probleem mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Hopen doe ik dat het Nederlands mag worden behouden, want ik vind het een mooie taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 taalstrijd in Belgiƫ is een heel gevoelige materie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 materiele zaken zijn vaak minder fraai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 fraai vond ik vandaag onder de frummers nogmaals de geweldige solidariteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Solidariteit ,ga ik ff met jullie doen,trusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Allen zou zo maar de voornaam kunnen zijn van mr.Romney die voor mijn part morgen NIET gaat verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 verhuizen heb ik al 4 keer gedaan in mijn leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Leven is meer dan ademhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 ademhalen moet je,anders krijg je het wel heel erg benauwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Mensenmassa,'s is hetzelfde als kuddedieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Kuddedieren, zijn soms net mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 mensen zijn rare wezens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 doen wil ik steeds allerlei dingen maar dikwijls blijft het alleen bij denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 denken doe ik heel graag, liefst zo diep mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 mogelijk moet je denken aan een paard overlaten........ heeft een groter hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 hoofdpijn krijg je soms van al die gedachten die er doorheen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 gaandeweg wordt het roken toch minder belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden