Shahire Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 vraag me niet of ik een borrel wil want ik zeg toch nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Nee tegen een borrel zeg ik nu met gemak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 gemakkelijk is het leven niet zonder drank, maar wel heel waardevol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Aarde volgens Van Dale is onze planeet en vrouwelijk:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Vrouwelijk als in "la terre", en ook la lune maar le soleil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Eilanden zijn dan weer onzijdig terwijl ze juist wel chemie kunnen uitstralen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 uitstralende lage specifieke activiteit, daarover zong al kraftwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Sorry Haddock, je was me voor, ik wilde iets posten over Jomanda, instralen, uitstralen ed, btw ik had je hier niet terug verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Voor kraftwerk mag al es een uitzondering worden gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Voordat ik een volzin eruit pers, duik ik eerst in een tranentrekkende film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Tranentrekkende film kan mij niet boeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Boeien op zee zijn wel nuttig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kunst is een kwestie van smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Smaak valt te beargumenteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Teren op wraakgevoelens is niet zo goed merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik weet wel zeker dat dat niet goed voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Is het beter om wraakgevoelens te uiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 gedoseerd zou ik dat zeker doen ingeval van gevoelens van wraak of liefde naar mijn werkgever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 werkgever heb ik nooit gevoelens van liefde toegedragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Gedragen door liefde kom je het verst:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Het verst weg op de wereld is Tierra del Fuego - ofwel Fin del Mundo in Argentinië Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Argentinië is het geboorteland van Che Guevara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Vara heeft goeie cabaretprogramma´s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Cabaretprogramma's zijn populairder in Nederland dan in Vlaanderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Vlaanderen en Waloniê zijn dan weer populiar als vakantiegebieden in Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden