lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 VM kan nog steeds naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Buiten is nu al wel wat laat, verhaaltje lezen en samen in slaap vallen eerder, maar das ook nie zo erg morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Dag kun je zeggen, een dag kun je beleven, moet wel kwijt dat het buiten niet later is dan binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Binnen is het in ieder geval nog lekker op temperatuur voor een lekker zweetnachtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 zweetnachtje valt erg mee onder zijde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 zijde is heerlijk zacht en luxueus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 luxueus slapen is niet aan mij besteed, ik doe het liever primitief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Primitief slapen komt op mij over als slapen op de harde grond zonder kussen zonder dekens en dat is toch echt niet mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 mijn ding is heel lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Lief is zo'n rekbaar begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 begrip heb ik voor iedereen, bijna dan toch:D; het met iedereen eens zijn is weer een ander ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Ding is een woord wat je voor veel dingen kan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 gebruiken ga ik vanavond de 2 lappen wildzijde; marktkoopjes om te slapen in koelte en luxe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Luxe is overbodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 overbodig voor de een en nuttig en komfortabel voor de ander, mij dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 dus een voorbeeld voor wat jane nuttig en komfortabel vindt: een sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 sauna ook, en sport en dus die zijden lakens Frodo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Frodo slaapt denk ik, in een katoene pyama onder katoene lakens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 lakens uitdelen doe ik wel, 't is te zeggen in de week want dan ben ik alleen thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 thuis heb ik de laatste tijd gebrek aan witte liefde voor mezelf, schreef ze met de buik vol van marshmallows:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 marschmallows heb ik moeten googlen maar ik kan hier niet schrijven hoe wij dit noemen want die term zou kunnen beschouwd worden als racistisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 racistisch lekkers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 lekkers om te eten maar ook lekkers om jeweetwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 wel eerst gegoogled, maar niet kunnen vinden waarom de term marshmallows in België racistisch zou kunnen zijn? Typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 zijn misschien te vergelijken met onze negerzoen en jodekoeken, ik doe ook maar een gooi hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden