lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 manier vinden om het niet meer te willen, dat houdt mij bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 bezig ben ik wel geweest vandaag dus nu tijd voor koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 koffie drink ik eigenlijk alleen smorgens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 's morgens heb ik last van ochtendhumeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 ochtendhumeur heb IK gelukkig geen last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 van mensen met een ochtendhumeur wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 wel dan is het wellicht beter dat ik 's morgens mijn mond houd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 houd is niet hetzelfde als hout, maar wel als in houd hij van mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Mij dunkt, dat hoop ik zo voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 je eigen niet meer voor de gek hoeven te houden... dat lucht op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 op een bepaald moment zei hij toch tegen mij: ik hou van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 je was toen vast heel erg blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 blij zal ik op 22 juni zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 lachen moet je elke dag doen: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. (brr wat melig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 melig waren mijn radijzen en sommigen zelfs bruin, en eentje....... die werd al opgegeten door een mij tot nu toe onbekend huisdiertje:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 huisdiertjes zijn alleen fijn als je ze kent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 kent ? Zoals in Clark Kent ? Een superman willen we allemaal wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Eens of ooit wil ik Cuba bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Bezoeken aan dokters en tandartsen zijn niet leuk dus sterkte voor allen die daar vandaag voor staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 staan en gaan we er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Voorheen de kindervriend, heette die niet jj de Bom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Bom is nog steeds niet gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 gevallen en gestruikeld zijn we allemaal wel al eens, maar direct terug rechtstaan en verder stappen is de kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Kunst is hoe je het bekijkt de ene vind het prachtig de ander vind er geen moer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Veel verschillen zijn er tussen mensen, maar in de kern lijken we op elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden