lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst 8 juni 2012 jane is het niet met Snoepje eens
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst 8 juni 2012 censuur is een noodzakelijk kwaad, dat heeft vanavond wel weer bewezen helaas
VM1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Geplaatst 8 juni 2012 Censuur leidt eerder tot smerige gedachten dan schuttingswoorden.
snoepje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 schuttingswoorden zijn hier zwaar verboden
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst 9 juni 2012 verboden maakt het zwaarder dan het is; ongewenst om de sfeer fijn te hebben
VM1 Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 Hebben jullie nu allemaal oranje vlaggetjes in de tuin dan?
nancy Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 dan ik in ieder geval niet, maar ga wel kijken, hoor.
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst 9 juni 2012 kopen we niks voor, alleen die kijkers; aanmoedigen die bups!
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst 9 juni 2012 kampioentjes waren deze week 5 voor ā¬1,=
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 Relatief oud kun je je ook voelen als ik aan mijn kleinkinderen vertel dat in mijn tijd er nog geen mobieltjes waren. En van briefjes sturen met de post hebben ze nog nooit gehoord, dan stuur je toch een sms? Dat kon dus niet.
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 Niet wat jij weet wat er allemaal niet was bepaalt hoe oud je bent maar waar je nu niet in mee wil, durft of kan gaan zegt iets over je (geestelijke) leeftijd.
Jen Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 Leeftijd is inderdaad relatief, maar als ik bedenk dat ik ooit nog een liefdesbrief geschreven heb op papier, dan voel ik me toch oud.
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 Oud ben je pas als je je liefdesbrieven niet meer herinnert, jong ben je als je liefdesbrieven mailt...
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 Zien, en (zogenaamd) begrijpend glimlachen zoals allen die niet meer deelnemen.
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 Punt heb ik niet lieve vriend, ik constateer slechts dat zij die zien en glimlachen meestal aan de kant staan waar het niet (meer) gebeurt.
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Geplaatst 9 juni 2012 Inschatten gaat, naar mijn ervaring, vaak fout, ik heb al heel wat keren een eerste indruk moeten herzien, positief moeten bijstellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden