basta Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Blad voor de mond, geen ban aan de kont. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Onthaasten zou wat voor mij zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Voor mij zijn de uurtjes heel vroeg in de morgen de uurtjes van onthaasten: heerlijk op mijn gemak een pot thee zetten, krantje lezen, mail en forum en zo doen in alle rust en stilte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 te heerlijk en een must voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Mijn weekend is weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Voor bij het ontbijt ben ik een eitje aan het koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 En toch maar weer even omhoog halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 hooghalen, drenthe, ontstressen in de natuur, meer dan 50 prachtige herfsttinten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 ten diepste de frisse lucht inademen en genieten van de rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 Rust is ver te zoeken, half afgemaakte gedachten stuiteren door mijn hoofd, rust lijkt een valse weerspiegeling aan de horizon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 De horizon Quinn, de horizon, ja sorry man, maar dat is te lekker inkoppen dan, de horizon is waar je de ogen op moet richten als je in de slip te wild aan je stuur aan het rukken bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 en tenslotte ben je er zelf bij om aan de handrem te trekken, niet enkel met de hakken in het zand afremmen maar ook vertrouwen in wat er komen gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 nga atua heeft al wat mooie kunstjes geflikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Likte die chick op het schilderij nou aan de kikker (in plaats van hem te kussen)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Sensationele paddenextracten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 november 2016 Rapport Share Geplaatst 4 november 2016 Extract! En over de slip gesproken: deze chick heeft er één tot op haar knieën! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 knieen afvegen, opstaan en weer doooooooooorrrrrgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Doooooooooorrrrrgaan, dé leus van Matthijs, wat kan die man me enorm irriteren. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Oorrrrrgaan donatie is een speciale vorm van omgaan met het dode lichaam waarbij alleen de oren, en dan ook echt met nadruk alleen de oren (!), kunnen worden gebruikt andere nog levende mensen blij te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 eren deed ik Blondie, die het ook gebruikt en ook Gerrit kan me hier soms blij mee maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 En nu gingen jullie allebei in de fout Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 fout was wel goed bedoeld, zoals de meeste fouten Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Fouten zijn beter dan goede voornemens, die plaveien de weg naar de hel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 De weg naar de hel is simpel: alsmaar rechtdoor, alsmaar rechtdoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Recht-door-zee vind ik deze grandioze uitdrukking: Zolang je gelooft dat aan ander jouw problemen veroorzaakt zul je ze niet kunnen oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden