Meya Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Beheerst draaide egel 2 zich om na deze, in haar ogen, duidelijke stelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Stelling 2: schouders..ook een lichaamsdeel waar je heel wat van af kunt laten glijden, als je weet hoe ze op te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 'Halen we de ochtend wel? Ik voel nattigheid,' zei de eerste ongerust. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 'Ongerust zijn is een prima emotie', zei egel 2, 'maar wat jij nu doet is gewoon prikkelbaar'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Prikkelbaar!? Noem je me nu een egel ? Jij durft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Durft een ezel zich te begeven in het gezelschap van prikkelbare egels? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Tiepjes bij elkaar, ik hou wel van diversiteit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Eitje per dag kan geen kwaad, zelfs 2 eitjes per dag niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Geworden is een rot woord om mee te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 beginnen mag volgens mij gelukkig ook met maar een deel van het voorgaande laatste woord ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 (bewerkt) Beginnen is altijd moeilijk, daarom begin ik liefst halverwege. Edit: tegelijk met Vol, ik trek me discreet terug. Oor dat neigt naar een ontsteking, altijd prijs in het najaar. 25 oktober 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Najaar is tot nu toe wel te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Doen of niet doen, dat is de vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 (bewerkt) 'Doen' daarentegen is juist een heel ik trek me discreet terug. 25 oktober 2016 bewerkt door basta Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Terug naar af wil ik niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 ergens doet me dat denken aan Monopoly, maar je krijgt geen 200 gulden mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Eerst was het gulden,naar tegenwoordig is het euro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Rommeltje maakte je er weer van Basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Stap ik netjes achteruit omdat Quinn weer zo nodig één van zijn Shakespear-variaties moet droppen, en dan... oja, ik zie het, het is wel een rommeltje. oké: schone lei vanaf nú! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Fnú! is een raar begin voor een nieuwe zin, een nare kras op een schone lei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Een schone lei is als weggooien wat je hebt geleerd, weg wat je ben gaan dromen en weg wat je hebt geleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Eefde ga ik sinds de nieuwe rondweg er is niet meer door als ik naar Zutphen rijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Well, Shakespeare en Quinn zijn personae non grata vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Ag ijdel, wat is ijdel? Mijn trots zit me meer in de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 26 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2016 Gekke Kohtje met z'n fnú, ik moet er steeds om grijnzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden