Yvonne Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Ben teruglezend de vraag van Basta tegengekomen en geef daar een bevestigend antwoord op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Op de opmerking van Vol dat je vandaag (gisteren dus) over het weer mag klagen moet ik eerlijk zeggen dat wij hier gisteren buiten een paar fikse buien ook nog heerlijk van de zon hebben kunnen genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Op de stelling 'niet klagen maar dragen' volgt van oudsher 'en bidden om kracht'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Acht dagen zou een week moeten hebben, eentje to escape from reality (ik verzin ook maar wat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Waar zit het schakeltje tussen Yvonne en Meya, vraagt Basa zich af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Af en toe moet je soepel kunnen schakelen als mensen tegelijkertijd iets plaatsen (wat overigens verboden zou moeten worden) Meya en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 En dan vraag ik me ook af waar het schakeltje tussen Smart en Basta zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 (bewerkt) Zit dat niet in de laatste twee letters van 'kijk'? Ehh wat is de herfst toch een rommelig seizoen als ik naar buiten kijk. Daar mag toch een 'ik' aangehaakt worden? Ooooooh, Yvonne, je hebt helemaal gelik!! 20 oktober 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Ik bedoelde dus de postings van 11.02 en 11.31 ... hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Had ik niet eens gezien, wat slordig! Tweemaal een niet-passend schakeltje geformuleerd. En dan ook nog eens geringschattend over andermans schakeltjes doen: ik schaam me, en terecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Echt niet nodig hoor Basta, je hebt weer voor een beetje reuring in de tent gezorgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Dan is het ook fijn dat de j bij Basta het niet doet anders kon Yvonne weer niet met 'ik' beginnen, waardoor dit spel ondertussen eigenlijk wel steeds meer opwinding genereert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Eert het kleine en kom daarna tot grote dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Eert het kleine, maar weert het grote! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Eerlijk waar, Quinn, een simultaan! Ik ben blij dat je er weer bent, man! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Man, wat een binnenkomer, Great Minds Think Alike basta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Als je slist klinkt het zo: Great Minds Sink Alike... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 like Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Like smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Like you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 U allen gegroet, vandaag voor de gelegenheid op tijd naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Bed is droog, daar zal het niet aan liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Liggen er twee egeltjes op een waterbed, zegt de één tegen de ander: smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Anders schuif je even een stukje op, je prikt in m'n rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Rug: een lichaamsdeel waar je heel wat vanaf kunt laten glijden als je de techniek beheerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden